I'm back

Tjolahopp!

Ja de va ju ett tag sen sidan blev uppdaterad men jag ska verkligen försöka skärpa mig! ^^

Har väl inte hänt så mycket på sistone men har bland annat bråkat med bby och gullis. Köpt filmen Peter Pan (den otecknade från 2003) som jag blivit helt kär i och skrivit en uppsats på 17 sidor om kattens reproduktion ^w^ Jaa, de va väl kanske typ de som hänt.

Gått igenom minst två eller tre "perioder" sedan sist men de är nog över nu tror jag så de är bra :)

Tänkte lägga ut en bild från i lördags när jag gick lös med kameran inne på toaletten ^^ Tog säkert minst 50 bilder men ni får bara se en (aa) Here it comes, enjoy! <3


De är då jag ^^ Nyduschad typ ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0