Ny Blog, Ny Start

Ny startad blogg, förhoppningsvis betyder ju även de en ny början på livet. Skulle ju inte precis skada att få en possitiv vändning i vardagen! ^^

Kanske ska tala om varför jag valde just bloggnamnet "Gnulven Och Jag"?! Jo, en gnulv är en liten sak, ca 5 cm lång som kan byta skepnad. Jag råkar nämligen ha en sådan i mig (a).

I alla fall! Jag förväntar mig väl inte precis att folk läser den här, men whatever? Jag menar, den är ju för tillfället endast till för att jag ska kunna skriva av mig och så...

Så, nu va de inlägget slut (a)


Kommentarer
Postat av: Gnulven

Fan vilken dålig blogg!!!!! :@



nej jag skämta älskling! <33

det kommer gå bra med den här bloggen ska du se ;) ska gå in varje dag och läsa alla inlägg du gör! <3 ska skapa en ny blogg jag. ska ta bort den jag gjorde... den var såååå dålig... -_-'

2010-01-29 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0