Lördag

Tjolahopp

Vet att ämnet kanske inte var så hilma roligt (a) men whatever!

Idag fick vi sluta tidigar för KG va sjuk (lol) och jag och Nelly åkte in till uppsala och käkade på BK. Sen bar det av till Västerås för att hämta kaninhonan så att Nelly kan avla sin Nisse på henne... Hon var söt och fin. Sen fick man vänta en halvtimme på att bussen skulle gå hem, men de gjorde inget för vi sprang runt som små yra höns och letade efter toan (xD)

Nu är man hemma och försöker få bukt på bdb, den här bloggen (helttidsobject säger jag bara!) och är samtidigt fett trött!

Nu var detta ett otroligt jobbigt inlägg, men jaghar ingen aning om vad jag ska skriva!

Förslag? (a) Tänker iaf lägga in en bild på min älskling <333

HATAR texten som är över bilden -.-´

Men men, mors på er!


Kommentarer
Postat av: The Green Gnulv

heheh :P hitta ni en toa sen då?

2010-02-05 @ 22:43:04
URL: http://shenya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0