Läskiga Sockermonster och Gråt på Lektioner

Jahopp, Onsdagen leder mot sitt slut (även om jag faktiskt trodde den skulle vara forever). Har ändå hunnit med en jävla masas läskiga saker idag -.-´ xD

Kom försent till skolan, datakunskap. Fortsatte göra min kalender och Emelie belv sur för att hon inte fick se sin bild (satte den på april för att hon fyller år då :P). Haha, de va kul ^^ På fikat kom Nelly (efter en kort paus på toa) med en hel näve socker (:S) och delade med sig till Karolina (som fick mest), Jenny och Emelie. Dem förvandlades då till otroligt läskiga sockermonster och hade värsta sockerkicken.

Sen hade man sällskapsdjur med Britta. Gjorde egentligen inte ett piss (förutom att bara softa och skriva på Emelies arm, en MASSA onödigheter). Sen bar det ner till djurhuset för att snacka om foder.

Lunchen var väl kanske inget att hänga i julgranen riktigt, men Karolina var på otroligt dåligt humör för hon hade typ tappat ett av djuren i djurhuset i golvet...

Sen var det Djur timmarna kvar... Emelie och jag satt och skickade lappar till varandra och blev nästan gråtfärdiga....

Jag vet att det blev ett otroligt tråkigt inlägg (bara en massa skit egentligen) men tänkte lägga in ett par bilder ändå (a)

Den första bilden är till...: *trumvirvel* JULIA!


Nästa är så klart till min lilla Emelie <333

P.S. Emelie, om du mejlar mig så ska du få en otroligt sexig bild på
din pojke! Jag LOVAR! Den är så het att jag dreglar! (a)

Sen kan jag ju inte låta bli att lägga upp en till mig själv (a)

Jag fullkomligen ÄLSKAR den här bilden! Always and forever mine! <3

Japp, de va de. Ha de bäst ;)


Kommentarer
Postat av: The Green Gnulv

haha är det bilden du visade igår? den med kylskåpet? :P

2010-02-05 @ 16:22:25
URL: http://shenya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0