Dumma bussar och Störda Kompisar

Morsning korsning!

Började sent idag vilket betyder att jag kan åka en senare buss. Den brukar vara i tid nästan jämt, men inte idag heller. Den kom ungefär en kvart sent och det resulterade i att jag så klart missade anslutningsbussen -.-´

Kom sen in till skolan, hade engelska och fick sluta tidigare p.g.a lärarens möte. Tjaa, sen satt man och chillade lite med Emelie (shenya.blogg.se), Nelly och Karolina. Dem va alla lika pantade som vanligt (det ska komma från rätt käft) och vi skrattade åt olika saker som egentligen inte ens var roligt. Jag vann Te Twilight Quiz spelet på Nellys mobil och Karolina svarade rätt en gång och fick ca 2 000 poäng (mot mina 12 000) :P

Sitter nu och ska skriva in en massa information om hundrasen Papillon på datan i Word, men det är inte precis världsintressant så jag hoppar lite imellan här och där ;)

Tänke att ni ska få se ett par bilder på Papillonen så, enjoy! :)


Den här tycker jag är väldigt söt! :) Framsidan på mitt hundarbete!


Otroligt söt en! :) En Papillon-valp för de som inte insett detta ;)


Avslutar med denna vackra bild som är så söt
att man knappt kan titta bort <3

Det var allt för detta inlägget ;) Glöm för allt i världen inte att kommentera (a) <333

Btw, Love mina små kakmonster Emelie och Julia <333


Kommentarer
Postat av: The Green Gnulv

haha allt vi skrattar åt är sånt som inte ens är roligt!! :O :P

Älskar dig oxå mitt lilla kakmonster! <33

2010-02-01 @ 13:36:50
URL: http://shenya.blogg.se/
Postat av: Stephanie

sv: assa jag vann inte något.. jag vann "veckans taylor fan" ... vilket betyder.. att han är MIIIN bara min.;)

när man vinner där så får man svara på frågor och så är man veckans taylorfan .. :D om du fattar. ;D

2010-02-01 @ 13:50:24
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/
Postat av: janine

Härligt :D Och duktigt gjort av dig ! För det är ju aldrig kul att städa :) Hur gammal är din kanin?



Jag har bara gått i skolan och kommit hem & tagit det lugnt mest.



Åh va kul !:D Det finns bloggar om hur man lägger upp sin header, det är ganska enkelt så det löser sig nog :) kram

2010-02-01 @ 22:12:44
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: janine

Okej, en stor plutt då :D

Ne va kul! =) Alltid roligt me små djur, man blir så glad av dom!



Ja okej, hoppas att du lyckas håller tummarna ;):D<3

2010-02-02 @ 23:02:58
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0