Djup snö och Sexiga bilder

Tjolahopp!

Tjenixen alla små rumpnissar som har de bar i snövädret (och hej hej till er som inte har det så bra oxå!). Det snöade ju ganksa mycket inatt vilket resulterade i att bussen var sen (as usual), men de gjorde inget, hann till skolan ändå så ingen skada skedd ;)

Sen ahde vi djurkunskap grundkurs och vi fick skriva våra arbeten, jag skriver om katten... Men varför göra som man bilr tillsagd? Nej, jag, Emelie (shenya.blogg.se) och julia sökte runt på en massa bilder på den sexiga Kellan Lutz och den sexiga Taylor Lautner. Och gissa om man satt och gapade? haha, helt sjukt var det!

Tänkte lägga in en av bilderna så ni kankse dreglar ni med xD

Nej, nu blir inlägget så där långsökt och tråkigt igen... Sorry alla! Men men, jag kanske lär mig efter ett tag ;)

Här kommer bilder ;) Enjoy!

Jaa, hur sexig är inte den här liksom? (a)


Herregud! Det måste vara OLAGLIGT att se ut så här! (a)

Jaja, de va de inlägget de. Glöm inte att kommentera (a)


Kommentarer
Postat av: janine

haha, nej det kan va lite svårt i början xD



vasågod ! =)



kramar<3

2010-02-04 @ 21:05:20
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: The Green Gnulv

haha du får skicka den där bilden på kellan... ^^

2010-02-05 @ 16:24:06
URL: http://shenya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0